Snacka om insyltad

Herregud vad jag är expert på att föda upp kampfisk nu! Höhö Det finns iallafall  en massa info om ämnet på olika forum, hemsidor med än muppigare fiskfolk än vad jag är! Jag är iallafall ganska rakt på inställd på att få en kull kampfisk framöver, det som verkar klurigt är att när de blir större och framförallt hanarna inte kan gå tillsammans måste jag skaffa en massa ställen att ha dem på tills de är redo att flytta hemifrån. Och då måste jag ha hem färdiga åt dom eftersom jag inte har plats för dem! ^^ 

Jag har hittat ett 100l (har 54l nu) akvarium på blocket där allt ingår och han ska ha 700, inte speciellt dyrt! Kanske kan ha malawiciklider i det sen när bäbisarna flyttat?! (: akvariet har en svart bakgrund så vore häftigt med färgglada fiskar. Måste mäta och kolla om det får plats på min byrå där jag har akvariet nu..

Ja, jag är iallafall rejält insyltat i det här nu och taggad till topp! 


Nu blir det hem och öka på taggningen för lite träning också, får se hur det går, jag kommer iallafall göra någonting i form av träning (; 

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0