Småtips for you

Tänkte tipsa om lite småsaker. Börjar från början med frukost, åt min äggmacka tillsammans med en megagod smoothy som jag gjorde! Innehållande hallonyoghurt, en banan (eko och kravmärkt såklart, hehe) och lite torkade tranbär. Mixa. Mixa i några isbitar precis innan, jag gillar den riktigt kall! Mumsie! 
 

Sen har jag haft filmdag för mig själv, ätit pannkakor med drottningsylt och grädde (eh MUMS!) småtips där: använd rågsikt till pannkakorna istället för vanligt vetemjöl! Lär dig även att flippa pannkakorna i luften, bra partytrick (övning ger färdighet)
 
Blev sugen på o se Atlantis, ni vet filmen från typ början av 00-talet som man inte sett på hundra år. Såg att det fanns en uppföljare och kollade på den också, tänkte att det kanske kunde ge något. Meen.. Typ sämsta filmen i världen? En sån där dålig tecknad film med dåliga röster och töntiga repliker så man får så mycket ångest! Var tvungen att se klart hela så jag kan berätta för alla att de slipper se den.. *besviken* Tipset är alltså att se första filmen, skippa andra.

 
Har kärat ner mig i en hundras jag inte hört talas om innan, tamaskan. En energisk, tillgiven och uthållig hund med högt IQ. Den är ingen hund som vill ligga hemma hela dagen utan vill i hus med tillgång till så mycket utevistelse som möjligt (vilket jag gett min hund oavsett). Den är beroende av mycket fysisk och psykisk aktivitet, vilket kanske gör att detta inte är min första hund. Men åh så fin! En hund att bestiga Kebnekaise med ;)
 
så fin, I'm in love
 
För övrigt önskar jag mig en multistavmixer i julklapp. Trots att vi har en. Jag kände att det var dags för en egen nu. Man vet ju aldrig när man flyr huset (; 
 
 
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0