Dr Simoncini

Hittade till en sida som verkar vara onkologen Simoncinis egna (jag har pratat om honom för ca två inlägg sedan). Här skriver han bla om sin teori med sina egna ord. Läste även om det han skrev om sin första överlevande patient, en 11 år gammal (ung) pojke med leukemi.

Läs gärna om det här:
http://www.curenaturalicancro.com/2-1st-cured-patient.html

Har inte läst så mycket på sidan ännu men har påbörjat lusläsningen (; 


Ville också nämna att vissa saker jag skrev angående fasta och d-vitamin har jag fått från en vän som kan mycket inom området, jag vill ju inte ta åt mig hela äran för kunskapen! Detta är inget personen i fråga bett om att jag ska skriva men jag kom att tänka på det och ville göra rätt för mig (:


Nu ska jag sova så sött bredvid min lille Frans!
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0