New look

Min blogg har ju sett ganska mycket likadan ut de senaste åren och jag gillar den. Trots det vill jag ändå göra en total makeover! Jag har dock inte kvar photoshop på stora datorn som jag hade innan, kanske kan installera igen men vettefan vart den skivan är ^^  Men kanske hittar något annat program man jan redigera och göra snygg header i! :)
 
Bara lite inside info så ni vet vad ni har att vänta ;) Jag har förstått att det iallafall är några stycken som läser och hur skojigt är inte det? :) Skriver ju mest för mig själv som en liten dagbok, publicerar inte mina inlägg överallt utan bara här, och men att folk tycker det är intressant är ju bara kul!
 
 
Btw, eftrer vägningen i måndags visade det sig att jag gått ner 1,3 kg den senaste veckan (: Stadigt! 3,5 kg kvar. Har dock ätit lite större portioner denna vecka.. vet inte riktigt varför, känns som att jag är svårare att mätta på nå vis. När jag blir såå sugen på nånting typ under kvällen eller när man är hungrig på jobber och ens rast är långt ifrån så tänker jag 'Ju snabbare jag går ner, desto fortare kan jag äta det igen', och det funkar faktiskt. Går och tar ett glas vatten eller smakar endast en tugga av mammas äpelkaka (som jag egentligen inte tycker om men då är den otroligt inbjudande haha ^^) och sedan får man vara nöjd. Jag unnar mig ibland också, har haft en 'fuskdag' per vecka nu eftersom jag o Alle hade våran middag och andra veckan party med nya jobbet (har jag skrivit om det?) Får göra det senare. Fuskdagen verkar ju inte ha förstört något dom två första veckorna så kanske tar och går ut på lördag med Linda mfl ;)
 
 
Ska duscha nu och sedan jobb 4h, sen möta upp mamma och köpa ridhjälm (!) o sen middag med henne och Alexander om han hinner hem från landet (: MUUSIGT!
 
 
Pussen och kramen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0