It is time

Då var det dags! Wiiiehoo! Ikväll blir det utgång som hette duga, det va ju ett bra tag sen det blev 'for real' liksom!

Först, hem till Linda för förkrök och middag. Tur det för jag är hungrig, inte ätit någon lunch idag pga jag tog rasten en halvtimme innan jag slutade, så jag kunde dra hem tidigare och göra mig fräsch och fin ;) åt några bitar av våran dessert-våffla (jag vet jag syndar) och detta ledde till en sjuuk sovkerkick då jag inte ätit något så sött på typ två snart tre veckor :P blev sjukt översocial med mina gäster och jag kunde mästan känna surret av sockret i örona! Brukar aldrig reagera så på saker annars ^^


Nåväl, ha så kul! Imorn ska jag sova ut och vara kanske lite bakis ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0