Veckan som varit

Veckan som precis tagit slut i arbetssyfte och övergått i helg har varit rätt fullspäckad känns det som. Jobigare än man tror på ett nytt jobb trots att det stressigt eller så, men psykiskt påfrestande..!

Jobbade igår på Jensen och när jag vaknade imorse vid halv sex kändes det som att jag inte sovit alls, kom till tandläkaren och 'Oj.. Fanny det ser ut som att du inte riktigt vaknat!' Alldeles riktigt Tandsköterske-Lotta, jag har nog inte riktigt vaknat ännu!


Känns jävligt bra på nya jobbet iaf, känns som att dom är nöjda med mig också ;) har ridit (under arbetstid, både ensam och med arbetstagarna), mockat, gått ut på långpromenat med hundarna, fixat och donat med allt möjligt, släppt ihop nya hästen Teitur med dom andra islandshästarna. Låter det inte helt fantastiskt? Vad tycks förresten om pälsen på Vaki? (Bilden på bakbenet) ser ut som jag vet inte vad, som att han är dränkt i bomull?


Sitter i bilen påväg till norrköping nu, med full rumpvärme på, där ost och kex och tacopaj väntar!

Lite bilder från veckan, orkar inte skriva mer ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0