Thank god it's monday

Japp! Måndag är det och jag är ledig. Bortsett från ett tandläkarbesök, men jag räknar det fortfarande som ledighet eftersom jag dessutom inte är rädd för Bosse Tandläkare!

Idag blir det till att baka (!) tomat- och timjanbröd och städa. Tänk om jag hinner spela sims också? Är inne i en liten sån period just nu. Ni vet när man bara vill göra sånt töntigt man gjorde som ung. Typ spela dataspel.


Dagens invägning: 52,3. Down 0,4kg sedan en vecka, sakta men säkert ^^ total viktnedgång - 3,9kg. Denna vecka måste jag hårdköra (verkligen), har fuskat denna vecka med, om än bara lite. Men ändå. ~ ju fortare, desto bättre ~

Största craving just nu - kladdkaka, varm choklad, kanelbullelängd, mjölk till maten.
Bästa tipset - ju mer du undviker, desto snabbare kan du få det!

Är ändå inte så himla sugen, typ vill bara ha det bara för att jag inte borde. Och när jag äter mina måltider, så äter jag bra, det är inte det som är problemet, mest dom där små tuggorna av någons fika, eller överblivna desserter på jobbet osv. Sluta fuska Fanie, sluta fuska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0