Regn regn regn föll ner ner ner

Idag har det regnat.

Det vet alla.


Men jag vet det mer än andra, det är jag helt säker på, så jääävla blött! Den ATn jag va med idag ville såklart rida ut trots regnet. På med paltorna bara - regnbrallor, regnjacka och gummistövlar! Frös inte, blev inte blöt inuti och det va faktiskt inte så farligt. Skönt o komma in sen ^^

Ligger på soffan nu under en filt och en katt. Brasan är på och det finns gifflar i en oöppnad påse på bänken. Vad saknas? Jaa.. Vad skulle det vara? Kanske en gosig pojkis (:

Det får bli en annan dag!


Nu ska jag se djursjukhuset! (Ja, det va t.o.m bra på TV ;) )


Kommentarer
Postat av: Jäni

Så nasse måste ösa!

2012-10-30 @ 21:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0