Tjeena

Påväg hem efter biljard med Malin och Anton, Ola kom där också på slutet. Trots påbörjad migrän (som stoppades lite med alvedon i rättan tid) och trots tidig uppgång (05.30) så gick jag ändå. Ville piffa till sig lite efter en heldag i stallet liksom! (: mys blev det men är trött nu! Hem och ge sängen en riktig match i sovning. <3

Hjärtan och kärlek blev det också i onsdags när jag efter jobbet tog mig in till stan, mötte upp Alexander och åt en smarrig lunch och satt där och bara snackade om allt mellan himmel och jord (som det brukar gå till) och sedan off to Sparadiset. F-a-n-t-a-s-t-i-s-k-t! Man kommer in och går från att vara i en storstadsmiljö till att vandra i en djungel med palmer, mysmusik och doftljus. Tar av sig skorna och sotter och chillar. Blir hämtad av en tjej som ber en ta av sig kläderna i ett rum tillsammans med sin pojkvän. Lägga sig på en brits och invänta den som kommer att ge dig en riktig omgång av massage i 65 minuter.

Började med en liten fotinpackning, som förmodligen var helt fantastiskt underbar mot mina små fossingar och sedan knådaknåda tills man typ somnade. Aölt för snabbt tog det slut. Men fan va mjuk man blev ändå! Trots det tror jag att min huvudvärk beror på spänningar i axlarna .. ^^ nåväl!

Detta var alltså en av presenterna jag fick av Alle när jag fyllde år. 'Presentkort' på att göra något romantiskt, typ massage på spa?

Some pics


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0