it's all about your own life in the end

avklarat:

- thailand
- August 3-årsdag
- nejtackande till ledare på jobbet
- skaffa gymkort + användande av gymkort

kvarstående:

- underbar pojkvän + vänner
- servitrisjobb
- hoppet ^^
- användande av gymkort

kommande:

- körkort
- sommaren
- nytt jobb, förhoppningsvis någon gång om inte allt för lång tid
- magrutor
- komma till insikt - whats next?


Ja, det svåraste av de i kommande-kolumnen är nog det nya jobbet. But i want it so bad! Men jag lägger inte tillräckligt med energi, det erkänner jag. Jag har dock en liten plan: Körkort - alla sparpengar går just nu till körkortet. Vilket känns jävligt bra, och det ger resultat, teoriskrivning 17e april och uppkörning den 18e. GOOSH! Jag har en stark vilja att klara det just den 18e då mamma och pappa kommer hem från italien då och NÅGON måste ju hämta dom från flygplatsen ;) Efter det är nästa storsatsning nytt jobb, gärna ICA, willys ni vet, dom där jobben man får en sjuk OB för om man jobbar söndagar. ;) Och man slipper jobba till 01.30 som jag ska göra ikväll.


Thailand ja. Vad ska jag säga? Helt fantastiskt underbart. Något som jag märkte av tydligt hos mig var lugnet att ha Alle hos mig i två hela veckor utan måsten och man kunde slappna av och bara njuta av tiden tillsammans. Förutom det - första gången jag såg en levande vild blåsfisk (dock inte uppblåst då), sett levande vilda nemo-fiskar + haj, gått barfota i djungeln, blivit magsjuk på semestern, lärt mig kissa med badrumsdörren öppen och när Alle står i badrummet, första ggn jag fått en tvestjärt på tallriken på restaurang (maten var dock god), jag har suttit i solnedgången med drink i cocosnöt med min kära och i en evighet tittat på när krabborna grävt sina hål i sanden, jag har ätit banana pancake, njutit i timmar i solen och i havet. Ja, listan blir ju rätt lång och kan bli rätt trist att läsa för den som inte var där och kände känslan. Men huvudsaken är att ni är avundsjuka och att ni fortfarande är blekare än mig (trots att jag bleknat supermkt och det knappt syns att jag varit i thai) ;)



Idag jobbar jag stängning och tänkte faktiskt åka och träna nu innan dess. Imorn firar vi Linnea hemma hos Jossan för hon fyller år på söndag (1a april - KUL) och jag längtar otroligt mycket till helgen. Det händer egentligen inget speciellt. Vänner och Alle på fredag, ridning och middag hemma med föräldrarna på lördag, däckbyte och middag med Alle på söndag. Tänk vad man kan nöja sig med det lilla ibland! (:



puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0