Glad sov morgon

Ligger i sängen bredvid en trött pojkis! Vi va i uppsala igår hos Läni och grillade och hade mys! :D så nu sover han sött som ett barn.! Spelade fotboll igår, så sjukt länge sen man gjorde det! Och nu är högerfoten lite svullen efter att ha spelat i ballerina ^^ Men det är sjukt värt det, det är ju fan kul! Ska på Melissa Horn idag med Jossan! :) fett kul! Ska vara i någon park någonstans vid hornstull tydligen. Blir mysigt! Hoppas bara att jag slipper få användning för Alles poncho jag tänkt låna av honom. Ska typ regna ^^ det märker vi! Lite soligt nu på förmiddagen iaf (: Nu ska jag gosa in mig i min soviga kamrat. Om jag inte typ dör av värmeslag, sjukt varmt här inne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0