And your hair smells like dolphines-breath - amazing

Tack vare att fina blog.se har uppdaterat sin app så att man över huvudtaget kan logga in via appen (497 negativa (minst sagt) senare) så kommer den troligtvis bli lite fler skojiga inlägg framöver! :) Dock blir dom inte så snygga (inläggen).. All text hamnar som att man inte skrivit i kolumner eller vad det nu heter (länge sen jag gick i skolan) så det blir bara en enda stor gröt. Så kan man inte lägga text så snyggt efter bild som jag brukar göra hehe ;) Jag har iaf fått denna fina välkomstlappen från mina kära föräldrar såhär på nattkvisten: Och så har man en sötkorv som sovsällskap i natt som bara spinner och spinner som om det vore sju tigrar o honom ! Blir säkert en enda gröt av detta inlägg men så är det ibland! (: Puss! P.s. Melissa Horn va awesome live!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0