5 dagar

Nu är det endast fem ynka små pluttdagar kvar tills vi åker! :D jag säger det varje gång och jag säger det igen, helt jävla sjukt!

Det enda som jag faktiskt är .. Rädd för? Eller inte rädd men, ja, känner är olustigt. Är den där hemska sista kramen och pussen till Alle. Baaaah!

Okej, kom ihåg, sakna är något mysigt och bra! Kom ihåg det!! Du kommer tillbaka solbränd och het och x antal erfarenheter och upplevelser rikare.


Idag blir det iaf nu på morgonen - hämta p piller. Hem sen och göra fajitaskyckling inför ikväll, då jag har en liten avskedsmiddag! Ser fram emot! Måste fasiken städa också.. Och sen jobba också. Ska åka häst och släde idag! :D


Något program som handlar om personer som fått sjukdomar utomlands i väntrummet. Sånt är kul ;)


Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0