Hoppla

Jag tog med med mig Fia som va på besök i typ ett dygn från lördag eftermiddag till stallet och tänkte, 'ja men varför inte prova vingarna och hoppa lite!'
 
Fia va på och filmade lite!
 
Tyvärr är youtube fucked up och jag kan inte hitta så att man kan bädda in klippet, så jag länkar ist:
 
http://youtu.be/5Y0X9SusTXA
och
http://youtu.be/GnQu4w5a6ns
 
Ignorera att jag fattar fel galopp en bit in i det andra klippet och inte ens gör ngt åt det ^^ Han va dock sjukt duktig och lyssnade superbra och det blev inget man var tvungen att 'övervinna' i början för att han skulle bli fin! Sen att det blir lite knas med sprången osv. är inget man inte kan träna bort ;) I see a future in this one!
 
Sjukt roligt att få komma igång med ridningen igen! Äntligen!
 
 
Idag bär det av till Vetlanda med Alexander där vi ska vaska guld och bo i stuga och sen åka till Karlstad för att bygga timmerflotte och såklart åka på den! Är inte riiktigt klar med packningen.. kanske ska sätta igång med det.. Ska ju först in till stan och se när Alles tattoo blir bortlasrad mitt framför ögonen, MOHAHAHA!
 
 
puss och hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0