ge mig ett steg fram - tack ska du ha!

nu har jag tänkt och räknat, räknat och tänkt och funderat och pratat och dividerat och tänkt igen.

och..


Hur ser det här ut? ...


... eller det här?


Ganska nice va? ;) Costa Rica here I come! Eller nått annat jävligt nice ställe långt åt helvete där man inte har en aning om vad som kan hända. Next year it is!


Förhoppningsvis kan det bli en liten solsemester med min trebente i vinter vilket vore JÄVLIGT trevligt. Sen vore det ju också kul med en stuga i nån kall del av sverige i närheten av ett hundspann och en hyfsad slalombacke. Öppen brasa inräknad. Det sistnämda skulle då ske med min fina vän Josefine, hennes syskon och tillhörande + Alex. Sen att man ska ha råd med allt är en helt annan femma! :D Men två av dessa tre av mina planer känner jag är fullt möjligt ekonomiskt också, såå nu är det bara att allt ska klaffa! :D


Tack mig själv för steget framåt, tack mig själv du har varit stöttande, tack mig själv för att du är så otroligt framgångsrik psykiskt!



Barnvakt på heltid idag till Matilda och Elin, imorn halvtid. Gick upp 5 imorse, samma imorn. Okristlig tid - tur att jag är hästtjej innerst inne och har förmåga att ta mig upp tidigt på morgonen om man bara ger sig fan på't

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0