Stora hästnippran

Joo, trevligt är det! Känns som jag fått utlopp för mina hästkänslor lite nu idag och igår! :D Och så har jag fått fota och tkr det är lite skoj igen (: hihi

Igår gick jag den förbaskade Riskettankursen-grejen, vilken inte va såå farlig som jag trodde först, den gick att genomlida så att säga! Nu väntar jag bara på att körkortstillståndet (som gått ut!!! Hur dålig känner man sig inte? Jag skyller på att jag inte kört alls intensivt och haft uppehåll på ett halvår ^^ ) kmr hem till mig så jag kan börja köra ordentligt igen..! Åkte till stallet efter det och fotade när Jenny red uppe på platån när hon red Haily. Frida red Philip och dom va ju båda lika fina som alltid (: Hem till Jenny efter det och mös lite, åt middag med hennes mami o papi vilket var väldigt länge sen man gjorde då jag inte träffat Jenny på hundra år och med tanke på att dom är skilda ^^ Trevligt va det iaf, synd att man varken träffar Jenny eller hennes föräldrar eller bror på typ ett år nu för Jenny sticker till Alingsås! :o men vi satt på taket sen hos henne med Mini, Frida, Karla och Linnea, supermysigt! :D Sen kom Alexander och vi åkte hem till mig (:

Sista gången för terminen på ridskolan idag och hoppning stog på schemat! :D Alex va med och fota och de va meningen att jag skulle rida Britta som va hundra år sen, men när jag kom upp till platån märkte vi att hon var halt och jag fick rida Gaspers ist, hann rida typ 20 min men det va kul o prova han! Har velat rida honom (:


Sitter nu med magen mätt av grillad fläskkarre med smörstekt potatis o bea-sås, YUMMEEY!

som pics

Mighty Bell (världens fånigaste namn ^^, dessutom valack)


Frida & Philip


Jenny & Haily och hennes tjocka mage




Blev inte riktigt som jag tänkt mig men jaaaja








sommar

Va uppe på terrängbanan idag med Mini också och fotade lite på KM! Inte varit där på ett år och det känns faktiskt efterlängtat att vara där uppe, så jäkla fridfullt och bara förnkippat med bra saker (: Vi tog ett snabbt dopp i sjön där och åt sen o kom hästarna upp. Kul o se alla hästar o ponnyer få den där lilla gnistan i ögat som tänds nästan bara där uppe!






Jag & Gaspers Foto: Alexander


så jäävla söt


Hoppa lite mer ambitiöst ^^


slut för idag tack för idag
(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0