last destination for my vacation

Helgen har varit supernice! Lugn och fridfull, sådär mysig den kan bli bara på sommaren. Jag och Alexander hade ju tänkte att åka iväg någonstans den här helgen, typ roadtrip, men det sket sig ju såklart så vi blev hemma. Dock hade vi mitt hus för oss själva så vi bodde ju iallafall ensamma (: Vi gick på bio med några av mina pals, bra film - Super 8. Lite sådär töntig i slutet som bara amerikanska filmer kan vara. ^^

Lördagen spenderade vi mestadels på Gålö, kul för det regnade inte XD, sen fick man ju springa av sig på såna där riktiga skärgårdsklippor! hehe Idag blev innesittardag med film och pestokycklig-fylld ciabatta (:



Jättegryta, hungrig??


'Stureplansprofilen' ^^



Imorn vettefan va jag ska göra, men nånting kul iaf, för det är sista dagen på min semester! BAAAAH, känns jobbigt? Ja, jo lite, känns som jag måste göra ngt av mitt liv ^^ tragiskt men ack så sant, så sant! Ska försöka få syrran att börja träna med mig igen, nu är det kanske två år sen vi gymmade tillsammans? XD så drygt! Men hon tog upp det häromdagen så det kanske inte blir så svårt! mohaha!



och regn, regn, regn föll ner, ner, ner så Nasse måste ösa

måste säga att regnet är rätt mysigt, aldrig grått regn på sommaren som det kan va på hösten, som man bara deprimerar ihjäl sig på! Så får man ju tid att inreda sin nya byrå som man införskaffat sig från praktiska IKEA, fint blire, bara det att mitt rum är lite litet ^^


puss o kram
Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0