Skansen

Skansen va kul, och uttröttande ^^ vaknade av att en viss Elin puttade upp dörren till mitt rum och stog där med tofs mitt på huvet och log skitstort! Sötungen. Matilda kom också ganska snabbt in för att se till att jag verkligen va vaken. Snällt av henne (:



systrarna


Moster och mormor


spana in apor med rosa rumpor


Lemuren mamma trampa på fingrarna ^^




Jag och stålmannen på stenen


Mamma och pappa va ju på gotland förra veckan och fotade massa! Gillade speciellt två bilder på barnen ;) :


August


Majken


Nu ska jag packa ihop mig o sova, upp 7 imorn och passa Elin igen! :o Läsa min nya bok, 'En dag'. Nått kärlekstjafs som hon i kassan på Akademibokhandeln sa skulle vara bra ^^


GOD NATT

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0