back to childhood

Igår var första barnpassningsdagen. Elin kom 07.20 full med energi till skillnad från mig och Alexander som precis vaknat XD Jag gick upp, gjorde mackor till oss alla tre och Elin blev inte så otroligt blyg faktiskt inför Alex. Trots att dom inte träffats särskilt mycket. Men jag kunde till och med gå o kissa och hon va ensam med honom! ^^


Before


After

Det blidde inget Skansen, som var planerat, det va ju sådär varmt och duggade lite då och då. Så vi drog till Junibacken istället! Faktiskt överraskad över hur fint allt va gjort, det såg faktiskt ut som man kom ihåg det från när man va liten ^^ Dom flesta lekställena brukar bli så slitna och tråkiga, men inte där (:


När Elin blivit hämtad blev det myskväll här hemma med Alex (: Lagade currykyckling med cassewnötter och såg Shutter Ilsland. Man blir så sjukligt trött av att vara med barn! Segheten tog över och vi hamnade i soffan o såg Johan Falk efter det ^^


Fick jobba över idag igen, vi är alltid underbemannade nuförtiden på jobbet. Jobbade ändå bara fyra timmar ändå ^^ Jag va så smart häromdagen när jag va hos Joss o hjälpte henne o måla... mina nycklar har av någon anledning en förmåga att försvinna ur mitt minne och lägga sig på en plats där de inte syns så jag inte har något val än att glömma dom! Mamma o pappa blev jätteglada när jag ringde och bad dom låsa upp dörren åt oss när vi kom hem (: NOT! Min cykel fick stå två nätter i skogås, fick dåligt samvete när jag skulle hämta den idag och upptäkte att någon försökt få loss bakdäcket den var fastlåst i, och kedjan hade hoppat av, blev förvånad när jag hoppade upp och tog sats o trampa så kom jag ingenstans ^^ Den är fixad iaf, men orka att ungdomarna eller vilka det nu är som hänger i skogås bara måste ha något o göra så som försöker få loss en ordentligt fastlåst cykel i ett cykelställ. Idioter. Eller så lever dom för o jävlas.


Nu ska jag göra mig iordning nice n' sexy så jag kan sova gott sen helt ensam i mitt stora urgamla hus! 8|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0