Ponie

Jaa, min nya stjärna och jag klarar oss bättre o bättre för varje gång faktiskt!

Dagens tanke var att vi skulle göra precis som jag ville i mitt tempo osv. Har märkt att jag blivit alldeles för framåtlutad på honom och då tappar jag all chans o världen o få honom o arbeta det minsta. Så jag tänkte på det och red mer med sätet o rösthjälper än jag gjort tidigare. Man vet inte om han är otroligt känslig eller om han fånar sig för han vill springa eller om han bara inte förstår, han är ju trots allt bara 6 år. Men jag har antagligen varit för hård i handen, därav byte av taktik! ;) Med bättre resultat! Fick honom tillomed o tycka de va lite jobbigt o galoppera så jag glömde bort mig o glömde o driva så han tom bröt av XD tänka sig?

Ska se om någon kan komma ut o fota oss lite när det blir kallare igen, vore roligt med vinterbilder :) trots att vi inte är så fina när vi kutar omkring! XD haha formen får vi komma till lite senare, även om det är på g.





Hans hals ser ut o va 20m lång men han det är mest vinkeln och hans smalhet som gör det ^^


Ska försöka ta en lite bättre profilbild på han sen (:


puss o hej
Fanny

Kommentarer
Postat av: Elisafisa

Rider du fortfarande fargo??? Jätte tacksam för svar då jag var hans fodervärd och han bara försvann ur mitt liv en dag då ägaren sålde honom...

2012-07-16 @ 02:21:16
URL: http://elisac.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0