liite cypernnostalgi

Har finally lagt in resten av mobilbilderna från cypern i datan. Va ju fullt i telefonminnet så va ju tvungen ^^ Det är ju så tråkigt o fixa sånt. men hittade ju lite bilder där som väckte lite minnen.. här är några av dom:

inflikning!! *skulle hämta hårddisken o när jag kom tillbaka o skulle sätta på mig hörlurarna lyckades jag smocka till mig själv i ansiktet med dom.... lite ontigt blev deee!*





OBS!! - Se mina bruna ben!!!. OBS2!!! Se mitt otroligt störande sår på min tå!




Fias födelsedagstårta som inte innehöll nötter fast daim (som innehåller nötter) Jävla nöt till tårtasäljare ;)


Martin...


Martin ^^


It's some time to remember - Put the shit on repeat?


Kommentarer
Postat av: Sofia

sv: haha ja det ser ut som att han slickar på marie!

Har faktiskt för mig att den där filmen var riktigt dåligt. Men det va som sagt ett tag sen ajg såg den :)



Kollade igenom alla cypernbilderna för nån dag sen. Massa bilder på din tåååå!!!!! Och fail på tårtan!

2011-01-10 @ 20:27:23
URL: http://sofiamagdalenalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0