kul..

verkligen kul när jag idag fick veta att man va tvungen o lämna in timrapporten från förra månaden redan den 2a! KUUUL efterjul när jag inte får ngn lön denna månad om jag inte får jobba hos Richard på mina lediga dagar. GOD DAAMN! Måste jag också jobba från tidigt till 5 dagen efter att jag stängt restaurangen till tolv på natten. Lovlie. Om Richard då har jobb just den dagen. ska prata med han.

Ska se skräckfilm ikväll. Får se om jag vågar sova sen. Får ladda upp med oskyldiga Kalletidningar jag kan läsa efteråt. Det är 'Låt den rätte komma in'. Är ju inte ensam hemma iaf, då hade jag för tusan inte sett den! Men är sugen på den, har velat se den ett tag men inte vågat! XD Skulle ju gärna krypa tätt intill någon denna natt måste jag säga.. ^^ KATCHIIING
men det dröjer ju iaf tills.. nästa måndag? :o god damn



Sen undrar jag om du lät henne komma närmre? Eller om det är mig du ser? Det känns ju så, alltså det sistnämda. Att det är mig du ser. Lite rädd och osäker är jag allt. Rädd? Jag?! nääääe, inte alls. eller..?

Jag undrar också om man kan älska någon som älskat någon förut.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du behöver inte oroa dig för om jag kommer ihåg rätt så är inte den där filmen ett dugg läskig!

2011-01-08 @ 21:11:57
URL: http://sofiamagdalenalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0