mellandagarna

SHOPPAAA!


Så sugen på att shoppa! Speciellt när jag ser alla fulla shoppingpåsar ligga på golvet på jobbet bredvid gästernas bord och jag snubblar på dom av avund. Speciellt när jag ser att jag har mer pengar kvar än jag trodde när jag kollade bankkontot! :D WIE! Jag har faktiskt inte shoppat på länge heller ;) Jag tar med mig Josefine och Linnea imorn till skärholmen och gör av med lite pengar på sexiga och jävligt snygga kläder!


Sitter ensam efter julhelgens arbetande, okej julafton blev inte riktigt så arbetande som det skulle, det va sjukt lugnt och de flesta gäster som kom (det enda bordet som kom första 45 minuterna av mitt pass) bestod av ribs-folk (kineser) och turister. Blev hemskickat klockan 13.00 och kom hem till jullunchen och i god tid till Kalle och paketöppningen! (:

Mamma och pappa är i norrköping och firar jul med min bror och hans familj dit jag inte kunde följa med då jag jobbade idag.. Jag sprarar deras julklappar tills de kommer upp till sthlm när Elin fyller år 6 jan!


Sitter och kollar på what happens in vegas. Kul må-bra-film!


Bilder från utgången igår med Jonko, Joss, Evelina från jobbet och lite av Ellen! Fotat med julklappskameran :D en casio (fråga inget om den, jag vet inget mer än att jag är nöjd med den haha :D)



'det var typ mest en kö' (detta kön till att hämta ut jackorna, vakten va dum i huvet)


Jonko, så jäävla kul o träffa henne igen!


blåste det lite på kungsgatan eller? Folk jagade sina mössor på gatan och Jonko blev nästan fälld av killen bakoms halsduk som virade sig runt hennes fötter ^^




Jag sov hos Jonko och fick träffa Sacharias (eller som jag och Jenny kallar honom - Fredrik). Inser att jag faktiskt saknat charmtrollet! :D Gammal astmatiker

Plats Sommar - (öppet en dag under vintern)
Kö 1 ingång - 150m, 1h 15 min
Kö 2 garderob - 15 min (full garberob, väntade på att någon hämtade ut jackan)
Kö 3 bar - 10 min (letande efter bar med minst folk sedan väntande vid baren) snålt barinnehåll
Kö 4 utgång - 1h (Bartendern - 'ni vet att vi stänger om 5 min, vill ni verkligen köpa dricka?' 'Ska vi gå och hämta jackorna innan alla andra gör det?' Det gick ju bra! Vi kom inte först till jackorna!)
Kö 5 Kebabhouse - 40 min. Gott och värt det.

total kötid - 3 h 20 min

See ya
Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0