it's fakkin' amazing

Sitter här, hyfsat nyhemkommen från norrköping där jag tillbringat helgen för att fira lilla brorsdottern Majken som i fredags fyllde 1år. Helt otroligt fantasitskt skitläskigt hur fort tiden går! Ett år sen föddes hon, jag bodde på cypern och mitt liv såg helt annorlunda ut. Majken har nu fått; sex tänder, kan säga 'där!', peka, greppa, vinka, får äta mat med salt och har gått sex steg utan stöd.

Dagen innan Majken, 25e, lyckades jag också passera 20-sträcket. Nu är man 21 och har påbörjat sitt 30th century..! *springer iväg och gömmer mig för tiden... - fan, den hitta mig igen och igen, och igen, och igen...* Mitt liv springer ifrån mig just i detta nu känner jag, något måste hända! Det är snart. Snart ska man ju skaffa ungar. Eller? Sa kag något tokigt? Ja, för min biologiska klocka blev just superstressad och är inte alls redo att börja ticka ännu. Va glad för det tänker jag för mig själv, och det är jag. Barn i all ära men jag får nöja mig med dessa. Fyra fantasiska ungar som just nu fyller barnkvoten till toppen!


varning för många studsande barnbilder.



Min bror och Angelina inklusive två barn har flytt 'stor'staden (Utkanten av norrköping) och flyttat ut på landet. Telenor har teckning i sovrumsfönstret och på ena nattduksbordet, dom har kossor 15 meter från huset och det är en grusväg som leder fram till huset. Här hyr dom undervåningen och trivs som fiskarna i havet!


Morfar Sten (-a) kånkar...


... medan barnen tog vara på det som är riktigt roligt - hoppa studsmatta








sjysst presentbord


Födelsedagsbarnet själv med den klassiska 'rynkanäsan'-minen


den stolte fadern


fyller man år äter man tårta ...


... och öppnar paket













I told you about the many pictures :D


Jag och Alexander har hunnit fylla 6 månader också sedan jag skrev sist! Vi tänkte; vi firar det på nå vis. Varför inte bo på hotell? :D Jo, det blir kul! Lyxigt o mysigt. Vi Bestämde för typ lite mindre än en månad sen och bokade förra veckan, Hotell Skeppsholmen. Under helgen har han gått och blivit brakförkyld och ligger med feber, hosta, ont i halsen och ja, allt det där. Ungefär som jag va för typ två veckor sen. Vill inte ta reda på om det var jag som smittade honom, men något hotell blir det inte iallafall. ^^ to be continued...

Fick fina presenter av mina nära och kära på min födelsedag också! Presentkort (vilket är något av det bästa man kan få), en helkväll med Jossan och Linnea, luftballongsfärd av Alex som jag måste hitta en bra tid till! :D I löv having my birthday!



have a very nice end of your day foks' Jag har plockat svamp i skogen och svettats hela dagen, jag ska duscha nu ;)


och sen en sak till, är det okej att ha ångest för åldern när man är så liten som jag? jag är fan inte okej alltså ^^

Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0