all fakkin' in

fan va galen vecka vi hade förra veckan då.. XD Marie1 tyckte vi skulle ha en all in vecka och ja, vafan, inte bangar väl någon av oss inte?! :D Det va fan helt stört. Galet roligt! Med 'all in' menas ungefär - supa varje dag.

Måndag -
Agia Napa på födelsedagsfest, slutade på efterfest hos Tony med Bob, Fia och Sandi.

resten av veckan - en hel massa fest och skoj och fakkin' amazing time!


Varför börjar tiden ta slut för?! Jag kommer sakna skitstället ChinaHouse och pyttelilla Protaras med Boogies som enda värda dansstället. Alla folk man träffar, staff och turister. This is paradise! But nothing lasts forever, men antagligen kommer jag att få stanna tiden ut! Det ser iallafall ut så just nu, Hannah och Linda åker hem på måndag (!!!!!!!!!!), galet kort tid dit! Och i mitten på oktober åker Marie1 hem om det inte är mkt busy så hon måste ta hand om köket, antagligen är det inte det, hoppas inte, för då kommer antagligen jag få åka! :o Jag vill inte att hon åker men jag vill inte åka hem..! Jag, Sandi och Fia som ska resa runt o grejs ju!


Fia gjorde hål i öronen idag, och Hannah piercade är..mojen? Den där lilla snibben precis vid .. örat? Kinden XD Linda har bokat tid för tatuering på söndag! Jag ska hålla henne i handen, och fota! :D (a) Fan va CEOOLT! jag vill också tatuera! Jag har sjukt bra idé. Vill skriva en text men vet inte riktigt vad. Kanske grekiska eller någe.. (: det händer nog iallafall innan jag åker hem! :D


orkar inte skriva nu, kommer säkert på när jag är hemma vad jag mer sku skriva om men jag hittar kanske hit imorn igen (a) halvledig! Och har ju faktiskt inte suttit vid datorn på ett låååångt tag!


ha det fint allaihopa, så hörs vi!

lev väl mina vänner, I am!
Fanny

Kommentarer
Postat av: Sofia

jag håller linda i handen, du får bara fota :p

2010-09-24 @ 13:13:56
URL: http://sofiamagdalenalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0