walk the line

Detta innehåll kom i ett mms här om dagen!


Lill-killen har blivit så sjukt stor!

Länge har han gått och mesat sig o hållt i alla som varit i närheten men nu har han släppt! Han tar ju värsta långpromenaden! Snart är han påväg gående hem till Stockholm, till sin bästaste faster! Sötungen :)


Jag har sedan en kort tid tillbaka märkt att mitt försök att gå ner mina 3kg är något av det tråkigaste jag gjort. Det verkar så sjukt mesigt, det handlar om 3kg, hur svårt kan det vara?! Mamma har lagat spec.-soppa till sig sj, så jag kommer nog att slaska i mig den så mkt som möjligt jag också! Detta är alltså en ersättning för middagen, som såna där drinkar fast annat, lite mer 'naturlig' ;). Jag hitta en hästjävel eller nått som jag kan rida på! XD fasen, jag måste ju fixa det här :P

Ledig idag men jobbar imorn. Blir förhoppningsvis en ny header såsmåningom, den är lite.. vintrig XD Har bara så sjuukt lite inspiration. Ska fixa en till Annelie också, spana in vetja - antiann.blogspot.se! Detta är innan jag pillat o mojat, men jag har gjort headern som är där med, men det kmr en ny ;)


Fanny

Kommentarer
Postat av: Annelie Andersson

Du är ju en sån söt människa. Sitter och arbetar på grönsaksgrejen och glömmer sen att maila den. :) Senil-söt. :)



Jag försökte ta nya bilder på Jack igår till en header. Jag ska fortsätta idag. Så måste jag få till lite grönt... Jag är på gång! :)



KRAAAAMMMM!

2010-05-04 @ 08:22:59
URL: http://antiann.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0