update

Sitter i soffan och har ont i örona.. har förmodligen öroninflammation, förhoppningsvis så försvinner det till lördag! Det är min högsta önskan just nu ^^ vill ju höra vad Sarah tjatar på mig om XD

Va på terrängbanan och fixade o mojade med hindrena o de. Träffade Peedu 'på riktigt' för första ggn på etthundra år! Vi ändrade lite hinder tsm med Inger, hoppas på att det får vara kvar! :)


Ska åka in till närakuten i huddinge, kolla lite öron o så, hänga lite med doktorn!


Ska til Grönan idag förhppningsvis med Annefrid, Joss o Jonko eftersom Anne fyllt 20! :D Inte trodde någon att hon någonsin skulle bli så vuxen! :D ;) Vore klockrent o vara där, men igår sög min hälsa i samband med att vara ute och leva livet utanför soffan och min säng ^^ Vill ju inte suga till på lördag heller liksom! :p Då vi också ska gå ut på kvällen!


nu ska jag göra mig snygg för doktorn
hejs,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0