tunga ögonlock

jaaa, fy va trött jag äär! Va ju på bio igår och såg på Jim Carrey, som ÄGDE som vanligt! Hade rätt höga förhoppningar och det gjorde jag rätt i, dom blev ganska så bra uppfyllda! :D I love you Phillip Morris som sagt! :) Träffade Annes nya också, kubanen som inte kan svenska, han va rätt skön men tyckte tydligen att jag va konstig! haha jag försökte bara lära honom lite svenska! ^^ Jag impade iaf lite på honom med mina spanska-kunskaper! XD

Vi åkte hem iaf, jag och Joss va till sist ensamma i bilen och hon kläcker idén om att vi ska gå ut. Vilket vi gör allt för att försöka göra, vi åkte bussen, åkte tunnelbanan, men sen, när vi såg på skylten på andra sidan att tuben tillbaka till Fruängen inte gick tillbaka förrän halv 6 på morgonen om vi inte tog den som gick om 20 min. ^^ Då blev vi trötta och åkte hem, haha XD



sjukt trött va jag igår, sov till typ 9 halv 10 och åkte hem hit med Joss, vi fick lite Gotland-nostalgi och såg på en massa Gotlandbilder! :D Helt underbara! Matilda mfl. va här så vi lekte, men jag somnade till slut på soffan av en massa trötthet i mina ögon. VARFÖR ÄR JAG SÅ SJUKT TRÖTT!? Är iaf ledig imorn så jag ska nog försöka sova ut.. ^^ ont i huvet också :(

nog med självömkan! nu ska jag poppa popcorn!


Fanny


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0