ny mobil?

Ja, jag vill ha en ny mobil. Vet inte om det är så fakking nödvändigt! Men om det går med bra abonnemang osv så blir det föroppningsvis en sådan här:


Samsung jet 8000, FEEEJN telefåne!

Abonnemang som jag är inne på nu finns hos Tele2, 499:-, 3000 fria mms, sms o 3000 fria minuter o ringa. Passar mig fint :) Sen ska det finnas med denna tele också och till bra avbetalningsshitt! XD Sen vill jag ha försäkring, jag tillhör inte den mindre slarviga persontypen! ^^ :D


såhär ser jag ut just nu ^^

snart bär det av till Heron, syrran och Matilda kommer hit och hämtar mig, ska spana in telen på Mediamarkt och vad dom kan göra för mig! ;) Typ bara dom med telen i vit!

Fanny


Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej,



Vi på Tele2 är glada att du överväger att köpa en mobil av oss och teckna vårt abonnemang. Vi tror och hoppas att du kommer att bli nöjd med både din mobil och vårt abonnemang.



Med vänlig hälsning,



Alan Kocevic, Tele2.

2010-03-15 @ 14:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0