Norrköpiiing

August va en sötnöt när vi kom i fredags och vi hann träffa honom en liten stund innan han skulle natta kudden! Sen gjorde vi hemgjord pizza och bara chillade lite! :D På lördagen firade vi det lilla krypet :) Mor- och farföräldrar, kusinerna, mostern och fastrarna va där! Det blir fan mkt o hålla reda på, spec när man är faster, moster, dotter och syster när rätt personer är i samma rum ^^


vågeeeen! :D




öppna paketet! :)


presenten från faster, fräsiga adidas-dojjor!


tårtan :)


På kvällen när alla barnen sov och hade åkt hem och så åkte jag och Rebecka (Angelinas syrra) hem till henne, vi skulle ut och göra norrköping osäker! Vi kom dit och hon duschade, skulle klä på sig, och då dör strömmen! XD haha vi fick tända ljus med en knapptfungerande tändare och sminka oss i det ljuset! Vi drog hem till hennes jobbarkompis Eva där det va lite förfest, alla va najsigt sköna och de va helt enkelt nice! ;)
Först skulle vi till nått ställe som heter Grand (då såg jag att jag inte hade med mig varken mitt bankkort eller leg..) men sen ångrade sig alla och vi gick runt halva stan (vart är tunnelbanan?!) och hamnade till sist på Harrys, där det fanns många mammor men även Tomas från Ensam mamma söker, som verkade känna en snubbe i 'vårat' gäng. Liite coolt :D haha Behövde varken visa leg. eller övertala vakten att jag var 23 år gammal ;)



Bratboooii!

Söndagen blev lugn och nice, käkde kebab med Norrköpingarna. Somnade lite i bilen på vägen hem, men de va ok ;)

Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0