nasty

jobbade imorse, va duktig o drack lite endast lite juice innan jag och Jenny gick hemifrån, och väntade med frullen tills vi jobbat ett tag! fiint serru, hoppas att det gjorde att jag brände några extra calories ;) Nu är jag bara trött och inte pigg.. Det enda, enda rätta är att ligga ner och inte röra så mkt som ett fnger. Det är en kamp att blinka känns det som ^^ helt trött i kroppen och har träningsvärk på mer än ett ställe ^^


Imorn blir det till att hämta hem min käre vän! Dvs. min TELEFON! Jag har varit duktig i sytt en liten moj jag kan ha telen i. eller.. jag assisterade mamma när hon sydde, de va svårt ^^

Kanske jobbar imorn, då jag hört från pappa att chefen min fått ryggskott, men vet väl ikväll om det blir något eller inte. Vore ju nice med lite caaash även till nästa månad XD Det värsta med o gå hemma såhär o va ledig är att man verkligen latar till sig. Ändå har jag nu varit riktigt aktiv och gjort massa viktiga och bra OCH roliga saker! Men ja, men blir lite bekväm, göra allt när man själv vill och allt! :p

Nu ska jag vila lite till tror jag ^^

Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0