livet enligt en pirog

Hej

jag är pirog, och jag har just blivit tillagad och äten. God va jag, jag är/var en pirog fylld med kyckling, pesto, creme freich, pinjenötter och soltorkade tomater! :D

Ja, jag tipsar er alla att hitta gott recept på pirogdeg och sen hittad på god fyllning. YUMMIE!

(se här framför er en bild på piroger, nygräddade, liggandes på en plåt) - datan sög så bilderna blev det inget av.

Jenny är här och vi leker, kanske se en film sen? :D jag är sugen på poooopcorn, men det har jag inte avslöjat för henne ännu! :D

Sista dagen på jobbet imorn, så hoppas vi på antingen ledig eller jobb hos Richard på frääda. Då ska också Mickan firas som blir 20 (TJUUGO) åår! Tydligen ska vi då till 360 för att där sjunga en truddelutt o bli aspackade allihopa! :D GRÄÄJT!


Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0