just chillin'

jag vaknade upp imorse av att alarmet på telen ringde.. jag lyckades snooza i lite mer än en timme ^^ hade fått sms från syrran och kom på att jag skulle ringa henne när jag vakna så vi kanske kunde hitta på ngt. Jag gjorde de och fick reda på att hon va i Farsta redan och jag hoppade upp ur sängen, åt frulle och gjorde mig iordning. Hör och häpna, men en timme senare va jag redan påväg till bussen! :P Vi köpte lite grejs som t.ex. en plastfilm till mobilen och jacka till Matilda och sen åkte vi och handlade och åt thaimat! :)


finungen i finjackan


LillElin :)

Jag är supernöjd med telefonen föresten! Och den kommer att bli min bästa vän! Dock kom jag på att om jag skaffat en iphone med telenor hade det blivit typ 2000 kr dyrare endast i slut ändan, vilket ger mig lite kalla fötter och känner att jag kanske valt fel? Hade blivit typ 100 kr dyrare i månaden, men kanske värt det? Jag va lite rädd för telenor, men när Lill-Richard sa att han hade teckning i Dalarna blev jag lite omvänd.. trodde teckningen sög med telenor ^^ hade ju varit nice med en iphone... men som sagt! Telen nu är skitnice och är min vän!

Nu ska jag se House, tjingeling!

Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0