jag <3 Spotify

Tack Johanna Bengtsson för att du skickade en invite till mig ^^ känns som att jag är sist i Sverige att få ta del av gratis fin musik, meen bättre sent än aldrig, aight? :D Tack vare spotify har jag också fått ta del av fin musik från bl.a. Salem al Fakir, inte hört nånting från honom tills nu på melodifestivalen. Just nu spelas 'part of it', en nice låt, Dock lite kyrklig, men det får man ta ^^


Har städat idag, VÄLBEHÖVLIGT! Dammsugit och dammat och bytt lakan :) Imorn ska fiskarna få fint och friskt vatten! Frans hjälpte till, på sitt sätt. Täcket ramlade ner från köksbordet och när jag kom tillbaka en minut senare satt han där och gottade sig.



Jag har bestämt mig nu för en bra deal med telefonen! :D haha Kan få Samsung jet för 1600 om jag tar ett visst abonemang. Förhoppningsvis kan jag ändra lite och få det EXAKT som jag vill ha. Men vi får se! Kan byta ab. om en vecka. Får åka runt med pappsen då och kolla. Det står ju fortf på honom, så jag får än så länge vara pappas flicka!

Hängde med Victor i Forum Nacka lite idag också, snacka o fikade och såklart in på mediamarkt och kolla fånen igen ;) Ja jag är lite som min far som inte kan bestämma mig och dessutom en gnutta snål! :D


Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0