fullkompligt sprudlar av idéer

jag blev väckt av mamma (som har sportlov) vid halv 10, utsövd och mysig fick jag också sällskap av en hungrig Sigge. Mamma gick, och jag låg där med Sigge i min famn och blicken vandrade naturligt mot väggen, som förutom affischen på Britta och mig är totalt tom.

'hur snyggt vore det inte med nånting där.. nått mönster av nått slag'

gick upp och satte på datan och sen va jag igång! Hittade lite grejs och nu vet jag va jag vill ha! :D En
siluett, men någon bild har jag inte kommit fram till ännu, har bara idéer om hur den ska se ut. Vill ju ha en på mig själv såklart ;) maha!

en kom jag iaf på att jag ville skriva något också, och eftersom jag måste ha OH-papper och nånting o lägga den på så fick bilden vänta och jag började leta efter nån tuff fras på latin. Ändrade mig till slut och kom på en snygg moj på engelska. Vad det ska stå får alla se när det är klart! Dock kmr en tjuvtitt nu. ^^



fortsätter med resten imorn, tog tid med alla schabloner o allt shit, så nu orkar/hinner jag inte mer ^^


sitter nu och kollar på dating in the dark, rätt intressant ^^ får se om nån får nobben när dom får se hur dom ser ut ;)

jobba imorn. Hoppas på att det händer ngt spännande efter det, lite tomt på spänning i min vardag just nu känner jag!

Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0