Forum Nacka och thaifooodisch!

EEEY! Dagen började med att vakna upp och märka att de va feett ljust ute! :o och sen märka att jag va trött, snoozade och sen gick jag upp och duschade XD Gick till jobbet och sen fick jag veta av mamma att Lina åkt med Elin till Astrid Lindgren för hon haft feber o hostar o grejer!

Gick o hämta Matilda på dagis efter jobbet då det visade sig att Elin har det sk. rs-viruset och det kändes onödigt o beblanda henne med dom andra ungarna. Viskade till Matilda att vi kunde köpa bulle påvägen hem till mellis, och hon uppfattade diiirekt vad det handlade om!

- BLULLE! öpa!

så söt.

Jag hoppas iaf att lill-bebin inte blir mer sjuk nu, hon va tydligen 'precis på kulmen' och ja, vi kan ju hoppas att det blir bättre snart! :o :/


Hade bestämt träff med Jonki idag för jag skulle bjuda henne på middag för hon HAR FÅTT SITT KÖRKOOORT!! Grym tjej! Hon hämtade mig hos Lina med BILEN, och sen åkte vi hem till mig med BILEN för o hämta kläder för jag skulle sussa hos Jonko, sen åkte vi till Forum Nacka med BILEN och köpte iphone till Jonkan i ett 3-stånd. Av killen som hade en BANAAAN! XD haha jävla bratboiz! ^^ Sen åkte vi med BILEN till thaiställe och käkade oss mätta. Och nu sitter vi hemma hos Jonko med mjölk och Ballerina Kladdkaka och ska se på feeelm sen! :D Näjs


Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0