fel låt vann

Jag är nog inte ensam om att tycka att fel låt kommer att representera Sverige i eurovisions-grejset! Typ sugit. Jag blir fan heelt sjukt överraskad och besviken! Jag gillade verkligen inte låten! :o Jag har inte följt melodifestivalen nånting alls under alla ggr som varit men finalen måste man ju se och se till att rätt låt kommer vidare. HJÄPLPTE DE DÅ?! Nej inte alls!

Här kommer den som borde vunnit! (min andra favorit va Ola :D)
älska att Björn tar över och snor lite av uppmärksamheten, såå kul! Dock inte i denna version




lite läskigt va det o försöka somna om inatt när jag vaknade av att jag va tvungen o gå upp o kissa. Filmen igår är ju inte okeeej! Gillar inte när den fule fan med masken dyker upp innanför ögonlocken så fort man blundar och försöker tänka på ngt annat!

Vill väl egentligen hitta på något idag nu efter jobbet, men är fett trött i kroppen ^^ och vet inte riktigt vad jag ska hitta på som inte kostar skjortan o 50!

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0