Clear Round

på Ågesta, på Britta, såklaart! :D FY va kul det va! Trots det faktum att jag kom allra sist pga att jag red alldeles för fort för o komma nära idealtiden, och att jag trillade av tre ggr på framridningen! haha XD Aldrig tidigare har hon hoppat upp sig så mkt med ryggen! Helt sjukt alltså! Jag va helt chockad när jag trillade av första ggn, o ba *tystnad i några sekunder* 'eeeeh..?!' Helt sjukt alltså ^^ Men kul som fan hade jag iaf, och det tror jag Britta hade också ;) MJAAAU


Nördarnas if direkt efter hoppningen :D sötnöt




lilla skruttan då (:

Hon va duktig idag! Hade henne på vanliga lektionen också, hon blev riktigt fin i slutet! :)


Sitter och glor film nu med mamin o papin! :) Ingen fekke som jag hoppats på :o får se om Johan tittar förbi sen, han va tydligen i Skogås av nån anledning.

Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0