chicken for aaaall!

Jag stog för middagen igår, och gott blev det! :)

Teriyakimarinerad kyckling med sesamfrön i baguett tsm med en massa goda grönisar o grejer! YUMMIE! Det tyckte mamman och pappan också så det va ju tur! :D


momsiiiiie!


Alltså, jag vill åka utomlands. Jag har just nu bestämt (i min ensamhet) med Jenny i mitt mind att vi ska, efter att hon fyllt 18 i sommar, åka till hennes pappas lägenhet på cypern o va borta i 1-2 veckor och bara CHILLA! HELT underbart fantastiskt otroligt exeptionellt och alla dom där stora orden som står för något storartat! Tack livet för att du finns!


Ska hänga med Jenny i stan idag, hon ska klippa sig först men jag kmr nog till stan sen ändå, hinner jag fixa o moja o så lite här hemma! NÄÄÄJS, bio it is - Remember me! Plastic fantastic! Har hört mest dåligt om den, men man vet ju aldrig! Jag brukar inte tycka så mkt som alla andra vad gäller film! :D

Idag fyller också STORA AUGUST HELA 1 ÅR! :D Snacka om att jag längtar till att åka till Norrköping imorn och kalasa honom! :) Inte klokt hur fort tiden går egentligen. Va också ett tag sen jag träffade det lilla krypet och tillhörande! Men imorn så! :D


sötnosen! :) <3 Grattis på dig

Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0