Andys

Japp, Andys it was. Och alla tyckte det va roligt! Inte bara Matilda ;)

Åkte en kana som stupade RAKT NER! Ungarna åkte för fan på mage med huvet ner för där (inte Matilda), hur fan vågar dom? XD Jag åkte dock en gång, va ju tvungen o prova! :D




Jag har målat till lite på väggen också, går framåt men lite långsamt, man får KRAMP i armarna av o vara så petig och hålla armarna uppåt hela tiden! ^^




Måste ju också visa hur somrig jag va igår när jag drog in till stan med Jänie! :D Skinnjackan åker fraaam!


Snöggt och ger vårig känsla!

Nu åker vi snart till Norris!

Fanny


Kommentarer
Postat av: Jenny

åååh, matilda älskar dig :D

2010-03-19 @ 21:43:02
URL: http://jjennystarfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0