sunny bird

heeej !

idag har jag legat på stranden, liksom på riktigt! Blivit brun och lite bränd i fejset XD för jag glömde smörja in det ^^ Nåväl, badade också, aaasnice! Först blev man lurad och trodde det va kallt, men när man doppat sig var det helt underbart! <3 Nu ser man linjer från alla delar av min bikini så nu är det bara att bättra på ;D

Har jobbat nu två kvällar och det har gått fint! Inga big trouble som jag åstadkommit (PEPPAR PEPPAR) Ska till Kapparis med Jessica, där deras andra restaurang är, och öva på o hälla upp vin, ta drickbeställningar osv. Måste jobba på som en galning nu och lära mig, för det åker hem en tjej på måndag av akuta skäl och hemmasaker ^^ så jag måste lära mig fortare än dom tänkt sig, det kmr nämligen inte nån ny, såå ja. Lite tufft men det går nog bra, det svåraste tkr jag verkar att ta beställningar och förstå vad dom säger för dom snackar inte alltid toppen engelska, och sen om dom frågar vad nånting är, för det vet ju inte jag XD Kan inte ens menyn och har inte sett den ens typ ^^ Men jag känner mig lite duktig iaf. Bar ut dricka och lite sånt igår.


Ikväll blir det Ayia Napa och utgång för hela (eller iaf halva XD) slanten! Ska tydligen till nått ställe som heter Carwash, no idea hur det är men det blir nog naajs! :D Det som är nice är att hittils så har jag levt på dricksen och lite av det jag har på kontot, så det känns bra! Det jag saknar är flipflop i tyg, här kostar dom typ 300!

Kommer bilder senare, har tagit dom men hinner inte ladda upp nu, börjar jåbbääätt!


hejs

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0