like cyprus

Igår kom de omtalade Gratisätarna..! Tror det är typ Tommys kompisar som kommer med jämna mellanrum och äter asmkt mat och sen går. Tänk den som hade det så bra! ^^
Jag fick iallafall se dom och jag blev glas en stund! hihi!



Igår va Sandra och Sofia lediga och dom gick till Olympus för o äta middag, de blev bjudna på drinkar och diverse och sedan va de lite.. fulla och ville gå ut! Här i Protaras finns inte så mkt o välja på (i stort sett ingenting av dansslag ^^) och de hade fått en gratisinträde-biljett från Olympus-killen på Boogie Club, så vi gick dit vi tre. Först hängde vi på Sfinx (stavningen?) och drack lite drinkar och spanade på dumbo-bartendern som va fett sötsnygg och jag o Sofia besämde oss för o bli vätskesystrar (fråga inte) XD

Gick iaf till Boogie senare och där va det knappast livat!

'Is it any people down there?'
- It's nog crowded jet

inte en jävel där bortsett från två unga och mkt odansande tjejer! XD haha vi blev bjudna på shots av olympus-
 killen och sen dansade vi ändå ett tag och ett fåtal personer dök upp ^^ Dock var dansgolvet vårat territorium under hela tiden!

Hittade en nice souvenirshop där allt kostade 5 euro, jag kikade in genom fönstrena och gissa vad jag såg!

jo, det är som ni tror, spana;

SVAMPBOB! Klockren är den o nu hänger den på tork efter tvätt så jag kan bada med den imron! :D<3

Lite mer bilder

Min 'fina' jobboutfit! Skitstor och moje!




Sandra på g o fråga Saxnäs om renköttet som hennes pappa kom med är ok o äta ^^


våran lägenhet (:


nu ska jag äta middag med Sara,
BYEBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0