in cyprus

Jag lever och mår fint! Det gick bara bra att åka hit och alla är snela hestar!

Kom till lägenheten kanske halv 4 inatt och har varit ledig idag, har bara kikat runt lite i området och ätit middag på restaurangen! Ska introduceras lite imorn på morgonen med Jessica, frun som äger plejset, och sen ska jag försöka hinna sola innan jag eventuellt jobbar vid 4 på em igen!


Lägenheten går att leva i, även om den inte är det finaste jag sett i mitt liv, och internet funkar inte ännu trots att det skulle finnas så sitter på internetcafé med en av tjejerna med hennes dator eftersom min inte ville samarbeta!! Moje.. det får ordna sig.. En av tjejerna har tydligen övermäktig kraft att fixa oförståeliga tekniska problem genoma tt bara titta på dom! XD så får väl låta henne göra det! ^^



det va alles för nu tror jag, hejs

Kommentarer
Postat av: Annelie Andersson

Skönt att höra att allt gått bra. :) puss på re!

2010-06-01 @ 22:19:38
URL: http://antiann.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0