Ayia Napa oskulden

Igår blev jag av med min Ayia Napa oskuld. Vi hade sååå himla kul! :D Massa folk överallt som är galna och är här en/två veckor och bara super och partar, klockrent! :D Bara massa taggade människor överallt, de va askul! Vi kom bl.a. in gratis (det gjorde vi på alla ^^) på en bar där det först var tomt, sedan kom en MASSA tjejer, sen gratis drink och sedan manlig strippa! Som för övrigt visade liite mer än han hade tänkt sig tror jag mig bestämt! ^^

Billigt är det också, gjorde nog av med kanske.. lite mindre än 10 euro! Då ingick taxi dit och hem också. Nice va det!

Jag känner på något vis att detta är livet, leva på ett helt nytt ställe med schysst folk, det är varmt o skönt o man kan sova länge och göra vad man vill av dagen och sedan jobba och ändå ha kvar av kvällen! Bara så himla bra det är! Man kan ju bara chilla på stranden 24/7 om man vill och bara ta hand om sig själv! Har ju inte kännt av jobbet så mkt hittills, men det känns ändå bra liksom, så länge man kommer in i det innan värsta rushen kommer så kommer allt att fixa sig! :)

Nu kommer lite bilder från Fig Tree Bay :)


De som lämnade av mig på flygplatsen + syster och lillElin också såklart!


Fick halsbandet som hon har på sig av henne i avskedspresent, men hon ville låna!
hon har gjort den själv :)



Påväg till stranden


Ja mamma, det är turkost vatten (:


Sitter med Sandra på internetcafet nu mitt emot China House, och hon kommer plöstligt på att vi ska polera bord sen vilket tydligen är väldigt jobbigt ^^ så det ser jag fram emot om typ 20 min. not. XD det är så dödligt varmt där inne när vi börjar, solen ligger på där hela dagen och alla fönster stängda o allt så man typ blir en en sten i en bastu, sjukt varmt! Dock blir det svalare på kvällen och man vänjer sig efter en stund ^^


nu säger jag hej!

Kommentarer
Postat av: Annelie Andersson

Vad är detta? http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7251412.ab Ska ni börja försvinna?!?! De ger du FAN i! :)

2010-06-06 @ 20:50:19
URL: http://antiann.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0