hao to bi a smartskaft

man gör såhär;

- är syrra som har en smart sambo som är ingenjör
- Säger 'imorn är jag ledig'

=så får man komma dit till deras jobb och lyssna på deras mystiska disskussioner om manicker och mojänger (på ett för mig heelt främmande språk fast ord som 'och' och 'problem' förstår jag) medans man sitter och klistrar på 1040 klistermärken på 520 kretskort i en miljon timmar! ^^





Va på bio på kvällen, Sherlock Hooolmes! Den va sjukt nice, och det måste ju komma en tvåa med det slutet, den kommer jag definitivt att se! ;)


Ikväll blev det middag hemma hos syrrän! Bror, flickvän och unge va här och skulle hälsa på nya kusinen! Alla va glada och fina och bebisen blev nog godkänd ^^
Jag har blivit sjukt skillad på det här med barn alltså, när Matilda kom först kunde jag knappt klara av o titta på henne i nån annans famn utan o känna mig obekväm, men nu har jag Elin på ena armen samtidigt som jag håller Matilda (som är rätt krävande ^^ ) någorlunda intakt och belåten!
Jag är då ingen tjatmoster iallafall!


systeryster, me and my brothaa! Dom va så jävla positivt inställda till bildtagning



intervjun till Cypern imorn, är 50/50 inställd på hur jag vill att det ska bli. Vill sjukt gärna åka för hur coolt vore det inte? Men allt som jag missar här då? det är ffs 6 månaderEtt av många exempel; Jossan tar studenten, mitt barn liksom ska ut i stora världen, I need to be there! Supa ut henne så att säga ^^ men det är fan mkt man missar, just nu är jag sjukt taggad på en svensk roadtrip, charter med massa med kompisar och sen bara chilla gärnet! Men ja, vill ju åka också! :o


Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0