shoppis

inte okej att jag känner mig lite halvt beroende av nya kläder och pryttlar! XD idag hittade jag ett par ljusa jeans från gina! HEJ OCH HÅ va duktig jag va! Jenny kan intyga, jag blev inte förbannad eller på någotvis irriterad! :) Jag är mkt nöjd med mitt inköp!

Handladeee... vad handlade jag mer.. en BOKEN! Gick in på Åhlens för o fördriva tiden för Jenny va in senare i stan än mig, och hamnade MITT I BOKREAN, inte likt mig ^^ Tittade på ett bord där folk stod och svärmade och såg 'Ego Woman' Och den va sänkt med 200 kr till 50 kr! :D NÄÄÄJS, såklart jag köpte den! Läste ju den första och nu måste jag ju självfallet veta mer om lilla Gynning ;)

Köpte Sandys med Jenny och vi åkte hem till mig, jobba imorn igen (de va fan nice idag, slutade tidigt o Henrik o jag hade kul ^^).  Vi har blivit Anja-älskare och ska äta kakkor nu! :D


hejdå från fin snödag!

BYE BYYYYE
Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0