outgangisch!

- Jag hade tjatat på Jossan att gå ut. Sen när jag sa att jag inte pallade och min mage inte ville så lackade hon lite.. inte bra.
- Läni hade jag pratat med om att jag o Joss skulle ut. Hon lackade lite också. Inte bra.
- Johanna smsade och frågade om jag ville komma till katrineholm (?) på hemmafest hos hennes syrra. Jobbigt läge o tacka nej! :/


Det va iaf meningen att jag skulle stanna hemma. Men som vanligt nu för tiden så kan jag typ inte ta det lugn hemma en enda sekund utan o känna mig instängd och rastlös. Så jag frågade Joss hur vi skulle göra. Hon föreslog sitta på pub o snacka bara om vi kände för det senare. Sen efter en stund så bestämmer vi oss för o va hemma hos Joss o se på melodifestivalen. Som vi såg typ en halvtimme på XD (Ola va rätt bra ^^).

Sen hörde Richard av sig till Anders som va i gamla stan på Medusa. Vi drog dit. Jag säger bara en sak - detta va Jossan o min grej när vi hänger alltså! Rock. Paradise City, Sweet Child of mine, ja bara fortsätt nämna. Löv it!

Så det blev utgång och sjukt kul! hihi :D Sov hos Joss sen och såklart pizza dagen efter ^^ Jag har knappt ätit ngt sen i torsdags och lyckades få i mig tom lite mer än halva! :o ;)


Kom hem för några timmar sen och har funderat sedan dess hur jag ska spendera resten av min dag då jag börjar känna mig lite halvt rastlös igen.. inte okej.

bilder från igår:

Joss o Richard kom och hämtade mig i snygga Merca-vanen! XD


Tattoo måste man väl ha när man går på rock-krog? Även om den är tillfällig


jävligt fräsch. Text 'Jag är liemannen'


breezer och orörd rosa pantern ^^ 'chipsen' där smakar bajs.


fina feskar!


hemgång

over and out
Fanny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0