min dag försvann

Jag skulle förfasiken ha jobbat idag! :o MEN, 7 minuter innan jag ska vandra iväg i snön upp till tåget så ringer chifen:

'Är du påväg in till stan eller?'
'eeh, näe, men om typ en sekund' (jag trodde han tyckte jag va sen ^^)
'aha, va bra, för du behöver inte komma in! Vi får inte börja förän 3 mars'

jaha, men va kul då, inget jobb idag, men imorn tydligen! Så mitt första alternativ på dag försvann. Och nu planerar jag att se lite på vakna med the voice och sen ut och springa i djupsnö på sjön XD haha tänk va alla kmr skratta, kul ju! :D känner att jag vill bränna lite kalorier!


så så ser det ut, vet inte riktigt vad som händer sedan, men den som lever får se, och det planerar jag att göra!




Fjant hälsar att han tkr det är ganska så nääjz att mami blir hemma! ;D
goskillen


Fanny

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0