knas

nu tkr jag att det är lite halvdrygt. Skulle jobbat idag, tror ni det blev så? Icke. Igår fick jag ett sms om att 'det skiter sig imorn, kan du jobba tors fre?'

Klart jag kan jobba då och jag blir glad för det jag får, men fööfaaaan. Kunde jobbat mer ^^ Nåväl
.


Jag vill flytta hemifrån, men inte för att jag vill bo själv och utan pärona, utan för o få inreda precis som jag vill. Då måste man ha pengar ^^ riktigt så mkt har jag inte så jag kan inreda en hel lägenhet precis som jag vill. Man vill ju resa lite också ;)


Jag älskar snö. Fatta att det kanske inte blir såhär mkt snö förrän om 50 år? Om 50 år är jag SJUTTIO?! Kommer jag orka leka, åka pulka, hoppa i snöhögar osv.? Kanske, mest troligt inte lika livligt som jag kan göra idag. TA VARA PÅ! Aight? :o


Kul jul iaf, shoppade med Lina och Elin idag, hittade tröja och en mössa (a) Vill hitta jeans också, om någon har erfarenhet av Ginas jeans kan ju höra av sig ^^ funderar på ett par där. KANSKE hittar en klänning till fredag också då det vankas någon typ av festlighet. KANSKE klänning. mmm..

baj baj
Fanny

ps. jag har blivit beroende av Greys Anatomy. mamma också ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0