jobbigt

ja, för idag jobbade jag. Va ensam o skulle ta upp en pall med hyllplan och lite annar skrufs (inte så mkt), men vet man vad, jo, det tog HELA DAGEN! Och det är inte för att jag är en långsam och dålig person (kanske spelar in vad vet jag ^^) MEN, det va SÅ TRÅNGT, och asmkt skräp från massa andra människor?! Och ja.. tusen grejor och litet hus typ.. skiiitstörande.

jaja, är ju hemma nu och ska hoppa in o duschen, hoppas jag hinner äta mammas hemgjorda hamburgare och sen åka till Jossan för FÖRFEEEST! JIHOO! :D Det blir kul! GK HERE WE COME!


HATA, den snön som försvinner, jag känner såhär: Kunde det få vara kallt som vanligt nu i helgen så man kan njuta av den lite, och SEN kan allt försvinna EFTER helgen, så det blir vår. Tack! Men nu är det för sent, allt är fult, dåligt och tråkigt.

Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0